Жаңа бағдарлама Әдебиеттік оқу ҚМЖ 3 сынып Қысқа мерзімдік жоспар Жаңа мазмұны бойынша Обновленка Алматы «Атамұра» 2018. Авторлары Б.Т. Қабатай, У.Зейнетоллина, В.А. Қалиева


Әдебиеттік оқу пәні бойынша 3-сыныпқа арналған қысқа мерзімді жоспарлар
Апталық жүктеме 3 сағат, жылдық жүктеме 102 сағат.
2018-2019 оқу жылына арналған.

Алматы «Атамұра» 2018.Авторлары: Б.Т. Қабатай, У.Зейнетоллина, В.А. Қалиева

1-тоқсан 24 сағат

1-сабақ

Пән:Әдебиеттік оқу
Орта мерзімді жоспар бөлімі:
Жанды табиғат
Күні:
Сынып: 3-сынып Мектеп:
Мұғалімнің аты-жөні:
Қатысқандар саны: 26
Қатыспағандар саны: 0
Сабақ тақырыбы Оқуға шақыру
Ахмет Байтұрсынұлы
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары
(оқубағдарламасына сілтеме) 2.2 Шығарма мазмұны бойынша сұрақтар қою және жауап беру.
3.2.2.1 – қолдануға (практикалық), бағалауға негізделген сұрақтар қою және жауап беру.
Сабақ мақсаттары Барлық оқушылар: мәтіннің тақырыбын анықтай алады, негізгі ойды табады.
Көптеген оқушылар: шығармашылыққа негізделген сұрақтар қояды.
Кейбір оқушылар: берілген тақырып бойынша ой қорыту жасай алады.
Бағалау критерийлері  мәтіннің тақырыбын анықтай алады, негізгі ойды табады.
 шығармашылыққа негізделген сұрақтар қояды.
 берілген тақырып бойынша ой қорыту жасай алады.
Құндылықтарды дарыту Оқуға, білімге деген қызығушылығын арттырып, еңбекке баулу.
Жеке және топта жұмыс жасай алу, ынтымақтастық.
Пәнаралық байланыстар Дүниетану, қазақ тілі.
АКТ қолдану дағдылары Интернет-ресурстар, дерекқордан және интернеттен сабаққа қатысты ақпаратты іздеу;
Ресурстар Топқа бөлуге арналған парақшалар, интерактивті тақта, жұмыс дәптері, қалам мен түрлі түсті қарындаш, стикер, видеоматериалдар., постер, кері байланыс парағы т.б
Бастапқы білім Екінші сыныпта өтілген тақырыптар
Сабақтың барысы
Сабақтың
жоспарланған кезеңдері Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет Ресурстар
Сабақтың басы Жаңа топ құру
Психологиялық ахуал қалыптастыру.
Көтеріліп шаңырақ,
Уықтары шаншылар
Керегелер керіліп,
Өрімдей боп өрілер.
Бәріміз жүрсек айналып,
Киіз үй боп көрінер.
«Жалаулар»арқылытопқа бөлінеді. Оқушыларды қалаған жалауларын алып, 1,2,3 топтарға бөлініп отырады.
1-топ «Бақытжалаулары»
2-топ «Арман жалаулары»
3-топ «Қуаныш жалаулары»
Жұмыс ережесін келісу
Сабақта бір-бірімізді сыйлаймыз, тыңдаймыз!
Уақытты үнемдейміз!
Нақты,дәл жауап береміз!
Сабақта өзіміздің шапшаңдығымызды, тапқырлығымызды көрсетеміз!
Сабаққа белсене қатысып, жақсы баға аламыз!
Алдыңғы білімді еске түсіру (ұжымда)
— Тұңғыш әліппені жазған кім? Ол туралы не білесің?
Жұмыс түрі: 1) жеке ойлау
2) көршісіне айту
3) Топпен талқыға салу
ҚБ: Отшашу арқылы бір-бірін бағалау.
Оқу мақсатын таныстыру
Күтілетін нәтижені анықтау

Психологиялық ахуал қалыптастыру.

Оқушыларды топтарға бөлуге арналған суреттер.

Сұраққа жауап берген оқушыны мадақтау,толықтыру жасау, тиімді кері байланыс орнату.

Алдыңғы білімді еске түсіру тапсырмалары
Сабақтың ортасы Ширату тапсырмасы.
— Тұңғыш әліппені жазған кім? Ол туралы не білесің?
«Пікірлер ағашын» толтыр
ғалым, ақын, ағартушы, Әліппе жазған
Өмірі, Шығармалары, Атқарған қызметтері
1873 жылы 28 қаңтарда бұрынғы Торғай облысы, Жангельдин ауданы, Сарытүбек деген жерде дүниеге келді.
1909 жылы «Қырық мысал» 1911 жылы «Маса»
1913 — 1918жж. «Қазақ газетінің» бас редакторы.
1920ж. Қазревком мүшесі.
1920 — 21жж. Қазақ АКСР халық ағарту комиссары.
1922 — 25жж. Қазақ өлкесін зерттеу қоғамының төрағасы.
1921 — 25жж. Орынбордағы, 1926 — 28жж. Ташкент халық ағарту институтының қазақ тілі мен әдебиеті, мәдениет тарихынан сабақ берді.
1 — топ Ахмет Байтұрсынұлының өмірімен таныстырады, қалған топтар толықтырады.
2 — топ Ахмет Байтұрсынұлының шығармаларымен таныстырады, қалған топтар толықтырады.
3 — топ Ахмет Байтұрсынұлының атқарған қызметтерімен таныстырады, қалған топтар толықтырады.
Белсенді оқу тапсырмалары(топта, ұжымда)
«Көршіңе әңгімелеп бер»
Бұл әдіс оқушылар өз ойларын дауыстап айтып беру үшін пайдаланылады. Сұрақ қойыңыз, ойластыруға уақыт беріңіз, одан кейін оқушылардан өз ойларын көршілерімен бөлісуді сұраңыз, оқушыларға жаңа тақырыпты айтыңыз және осы тақырып бойынша өздері білетін барлық жағдайды көршісіне айтуын ұсыныңыз.
Бұл суреттерде тәуліктің қай кезі деп ойлайсыңдар?
Ортақ тақырып қойып, оны түсіндіріңдер.

Оқылым.
А. Байтұрсынұлы. «Оқуға шақыру»
Шығарманың авторы туралы не білеміз? Кестеге қарап,
А. Байтұрсынұлы туралы әңгімелеп, сұрақтар қойып, жауап
беріңдер.
Сұрақтарды жалғастыр.
1) А. Байтұрсынұлы кім? 2) …?
3) …?

Өлеңді шумақтарға бөліп оқыту. Тірек сөздердің көмегімен әр шумаққа тақырып қой. Оқулықта бұл сөздер қара түспен берілген.
Оқу Жұмыссыз
Даналық – өшпес жарық, кетпес байлық
Дескриптор:
 мәтіннің тақырыбын анықтай алады, негізгі ойды табады.
 шығармашылыққа негізделген сұрақтар қояды.
 берілген тақырып бойынша ой қорыту жасай алады.
ҚБ: Бас бармақ арқылы бір-бірін бағалау.
Жұмыс дәптеріндегі жазылым тапсырмаларын орындау
Тапсырманы орындаған оқушыны мадақтау,толықтыру жасау, тиімді кері байланыс орнату.

Белсенді оқу тапсырмалары.

Тапсырманы орындаған оқушыны мадақтау,толықтыру жасау, тиімді кері байланыс орнату.

Белсенді оқу тапсырмалары

Тапсырманы орындаған оқушыны мадақтау,толықтыру жасау, тиімді кері байланыс орнату.

Сабақтың соңы Жаңа білім мен тәжірибені қолдану
Топтық жұмыс. «Галлерияда ой шарлау»
Берілген тақырыпта топтық жұмысы жүргізіліп, әр топтың жұмысы қабырғаға ілінеді де, оқушылар жүріп, аралап, оған әр оқушылар кішкене жапсырма қағазға бағасын беріп, пікірін жазып жабыстырып кетеді. Ең жақсы баға алған топтың жұмысы қаралады.
Топпен жұмыс.Өлеңді бөлімдерге бөліп оқу
1-топ. Оқуға шақыру
2-топ. Еңбек іс-әрекеті.
3-топ. Даналық
ҚБ: Бағдаршам көздері арқылы бір-бірін бағалау.
«Ойлан, Жұптас, Пікірлес»
Оқушыларға қандай да болмасын сұрақ, тапсырма берілгенен кейін оларды тыңғылықты орындауға бағытталған интербелсенді тәсіл. Тақтада сұрақ/тапсырма жазылғаннан кейін әрбір оқушы жекеше өз ойлары мен пікірін берілген уақыт ішінде (2-3 минут) қағазға түсіреді. Содан кейін оқушы жұбымен жазғанын 3-4 минут талқылайды, пікірлеседі. Мұғалімнің екі-үш жұпқа өз пікірлерін бүкіл сыныпқа жариялауын сұрауына болады.
«Су құбыры» әдісі арқылы орындату.
– «Балалар, оқуға бар, жатпа қарап» деп айтқан автор туралы не білесің?

– «Даналық – өшпес жарық, кетпес байлық» дегенді қалай түсінетініңді үш сөйлеммен айт.

– Не үшін оқу оқып, білім алу керек екен? Өз ойыңмен жауапбер.

«Бес жолды өлең» құру
1) Ахмет Байтұрсынов
2) үйретеді, тәрбиелейді
3) білімді, дана, ақылды
4) Қазақ халқының көзін ашты
5) Ғалым
(ҚБ) “Екі жұлдыз, бір тілек” әдісі.
Рефлексия (жеке,жұпта,топта, ұжымда)
«Алма ағашы» кері байланыс.

Тапсырманы орындаған оқушыны мадақтау,
толықтыру жасау, тиімді кері байланыс орнату.

Сабақтан алған әсерлерін стикерге жазып, алма ағашына
жабыстырады.
Қызыл алмаға сабақтан алған әсерін, білімін жазады. Сары алмаға сұрағын жазады.
Саралау –оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз?
Қабілетіжоғарыоқушыларға қандайміндетқоюдыжоспарлап отырсыз? Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы
Саралау іріктелген тапсырмалар, нақты бір оқушыдан күтілетін нәтижелер, оқушыға дербес қолдау көрсету, оқу материалдары мен ресурстарын оқушылардың жеке қабілеттерін есепке ала отырып іріктеу (Гарднердің жиындық зият теориясы) түрінде болуы мүмкін.
Саралау уақытты ұтымды пайдалануды есепке ала отырып, сабақтың кез келген
кезеңінде қолданыла алады. Бұл бөлімде оқушылардың сабақ барысында үйренгенін бағалау үшін қолданатын әдіс-тәсілдеріңізді жазасыз Денсаулық сақтау технологиял ары. Сергіту сәттері мен белсенді іс- әрекет түрлері.
Осы сабақта қолданылат ын
Қауіпсіздік техникасы
ережелерінің тармақтары.
Сабақ бойынша рефлексия
Сабақ мақсаттары /оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме?Жеткізбесе, неліктен?
Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.

Жалпы баға
Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?
1:
2:
Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да
ойланыңыз)?
1:
2:
Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың
жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу
қажет?



24-сабақ

Пән:Әдебиеттік оқу
Орта мерзімді жоспар бөлімі:
Жанды табиғат
Күні:
Сынып: 3-сынып Мектеп:
Мұғалімнің аты-жөні:
Қатысқандар саны: 26
Қатыспағандар саны: 0
Сабақ тақырыбы Ғаламтор туралы ойларым
Аман мен телефон. Әдібай Табылды.
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары
(оқубағдарламасына сілтеме) 2.2 Шығарманың мазмұны бойынша сұрақтар қою және жауап беру.
3.2.2.1 – шығарма мазмұны бойынша қолдануға (практикалық), бағалауға және шығармашылыққа негізделген сұрақтар қою және жауап беру.
Сабақ мақсаттары Барлық оқушылар: шығарма мазмұнын анықтайды.
Көптеген оқушылар: шығарма мазмұнын бағалап, сұрақтар қоя алады.
Кейбір оқушылар: шығарма мазмұны бойынша шығармашылыққа бағытталған сұрақтар қоя алады.
Бағалау критерийлері шығарма мазмұнын анықтайды.
шығарма мазмұнын бағалап, сұрақтар қоя алады.
шығарма мазмұны бойынша шығармашылыққа бағытталған сұрақтар қоя алады.
Құндылықтарды дарыту Оқуға, білімге деген қызығушылығын арттырып, еңбекке баулу.
Жеке және топта жұмыс жасай алу, ынтымақтастық.
Пәнаралық байланыстар Дүниетану, қазақ тілі.
АКТ қолдану дағдылары Интернет-ресурстар, дерекқордан және интернеттен сабаққа қатысты ақпаратты іздеу;
Ресурстар Топқа бөлуге арналған парақшалар, интерактивті тақта, жұмыс дәптері, қалам мен түрлі түсті қарындаш, стикер, видеоматериалдар., постер, кері байланыс парағы т.б
Бастапқы білім Н. Айтұлы. «Алтын сөз»
Сабақтың барысы
Сабақтың
жоспарланған кезеңдері Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет Ресурстар
Сабақтың басы Жаңа топ құру
Психологиялық ахуал қалыптастыру.
«Мен күлгенді ұнатамын» ойын жаттығуы
Педагог балаларға:тұңжыраған жәнекөңілсіз,жабырқаған және ойланған көңілді және күлкілі;қайрымды және қуанышты,т.б.кейіпке еніп,бір бірімен рольге кіріп,адамдардың бейнесін келтіруге ұсынады.балалар айнаға қарап, әдемі ақкөңіл кейіпте күлімдейді.педагог осы «Мен күлгенді ұнатамын » жаттығуын күніне бірнеші рет қайталап көңіл күйді күлкімен көтеруге бола- тынын түсіндіреді. «Күлкі-көңіл күйдің сиқырлы кілті.Адам күлгенде өз көңіл күйін,өз денсаулығын жақсартады және айналасындағы адамдардың көңіл күйімен денсаулығына жақсы әсер береді.»
Асық арқылы бөлу
Сыныптағы бала санына қарай 3 түрлі асық шашылады,әр оқушы өзіне ұнаған түсті аладытүстер бір-бірін тауып, бір топ құрайды
Жұмыс ережесін келісу
Сабақта бір-бірімізді сыйлаймыз, тыңдаймыз!
Уақытты үнемдейміз!
Нақты,дәл жауап береміз!
Сабақта өзіміздің шапшаңдығымызды, тапқырлығымызды көрсетеміз!
Сабаққа белсене қатысып, жақсы баға аламыз!
Алдыңғы білімді еске түсіру (ұжымда)
«Сиқырлы кубизм» әдісі арқылы үй жұмысын сұрау. Жұптастырып айтқызу.
ҚБ: Отшашу арқылы бір-бірін бағалау.
Оқу мақсатын таныстыру
Күтілетін нәтижені анықтау

Оқушыларды топтарға бөлуге арналған суреттер.

Сұраққа жауап берген оқушыны мадақтау,толықтыру жасау, тиімді кері байланыс орнату.

Белсенді оқу тапсырмала
ры.

Сабақтың ортасы Ширату тапсырмасы.Ойқозғау.
– Барлық әлемді байланыстыратын жүйе?
– Ғаламтордың пайдасы мен зияны қандай?
Белсенді оқу тапсырмалары(топта, ұжымда)

Дескриптор:
шығарма мазмұнын анықтайды.
шығарма мазмұнын бағалап, сұрақтар қоя алады.
шығарма мазмұны бойынша шығармашылыққа бағытталған сұрақтар қоя алады.
Әдібай Табылды 1926 жылы 2 қаңтарда Жамбыл облысы, Тұрар Рысқұлов ауданы «Жаңа тұрмыс» ауылында дүниеге келген. 1944–1968 жж. ауыл мектептерінде пионер вожатый, оқытушы, оқу ісінің меңгерушісі (1944–1950), мектеп директоры (1950–1957), 1969–1980 жылдары «Қазақ совет энциклопедиясының» Бас редакциясында педагогика, тіл-әдебиет редакцияларының меңгерушісі, 1980 жылдан бері ҚазМҰУ-де жалпыпедагогика және этностық педагогика кафедрасында этнопедагогика, педагогика және оқыту-тәрбиелеу әдістемелері бойынша дәріс беріп келеді. 1959 жылы жарық көрген «Бөбекке сөз» кітабынан бастап 2001 жылғы «Қайырлы таң, балалар» атты таңдамалы жинағына дейін балаларға арналған 31 кітап шығарды.
Топтық жұмыс.
І топ.Екі мәтіннің ұқсастығы неде? Айырмашылығы ше?
Ғаламтор пен ұялы телефонның пайдасы мен зияны деген не?
Бағалау критерийі: Қолдануға (практикалық) және бағалауға негізделген сұрақтар қоя алады және жауап бере алады.
ІІ топ.Телефонды қай уақытта, қалай пайдалану керек деп ойлайсың?
ҚБ: Бас бармақ арқылы бір-бірін бағалау.
ІІІ топ.. «Аман мен телефон» мәтіні бойынша кестені толтыр. Кейіпкерлердің орнында болсаң, не істер едің?
Асан ағайдың орнында болсам
… Ақайдың орнын- да болсам … Анар ананың
орнында болсам…

ҚБ: Бас бармақ арқылы бір-бірін бағалау.
Жұмыс дәптеріндегі жазылым тапсырмаларын орындау
Тапсырманы орындаған оқушыны мадақтау,толықтыру жасау, тиімді кері байланыс орнату.

Белсенді оқу тапсырмала
ры.

Тапсырманы орындаған оқушыны мадақтау,толықтыру жасау, тиімді кері байланыс орнату.

Белсенді оқу тапсырма
лары

Тапсырманы орындаған оқушыны мадақтау,толықтыру жасау, тиімді кері байланыс орнату.

Сабақтың соңы Жаңа білім мен тәжірибені қолдану
Топтық жұмыс. «Галлерияда ой шарлау»
Берілген тақырыпта топтық жұмысы жүргізіліп, әр топтың жұмысы қабырғаға ілінеді де, оқушылар жүріп, аралап, оған әр оқушылар кішкене жапсырма қағазға бағасын беріп, пікірін жазып жабыстырып кетеді. Ең жақсы баға алған топтың жұмысы қаралады.
Тапсырма. Cұрақтарға жауап бер.
 Аманның қай іс-әрекеті саған ұнамады? Неліктен?
 Қалай ойлайсың, Аманның осындай болып өсуіне не әсер етті?
ҚБ: Бағдаршам көздері арқылы бір-бірін бағалау.
«Ойлан, Жұптас, Пікірлес»
Оқушыларға қандай да болмасын сұрақ, тапсырма берілгенен кейін оларды тыңғылықты орындауға бағытталған интербелсенді тәсіл. Тақтада сұрақ/тапсырма жазылғаннан кейін әрбір оқушы жекеше өз ойлары мен пікірін берілген уақыт ішінде (2-3 минут) қағазға түсіреді. Содан кейін оқушы жұбымен жазғанын 3-4 минут талқылайды, пікірлеседі. Мұғалімнің екі-үш жұпқа өз пікірлерін бүкіл сыныпқа жариялауын сұрауына болады.
Мәтіндерден өзіңе қандай сабақ алдың? Телефонмен сөйлесіп отырған балаға қандай кеңес бересің? Ғаламтордағы балаға ше?
(ҚБ) “Екі жұлдыз, бір тілек” әдісі.
Рефлексия (жеке,жұпта,топта, ұжымда)
«СМС» кері байланыс.

Тапсырманы орындаған оқушыны мадақтау,
толықтыру жасау, тиімді кері байланыс орнату.

Сабақтан алған әсерлерін хабарлама арқылы ұстазға оқып береді, немесе қалдырады.
Саралау –оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз?
Қабілетіжоғарыоқушыларға қандайміндетқоюдыжоспарлап отырсыз? Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы
Саралау іріктелген тапсырмалар, нақты бір оқушыдан күтілетін нәтижелер, оқушыға дербес қолдау көрсету, оқу материалдары мен ресурстарын оқушылардың жеке қабілеттерін есепке ала отырып іріктеу (Гарднердің жиындық зият теориясы) түрінде болуы мүмкін.
Саралау уақытты ұтымды пайдалануды есепке ала отырып, сабақтың кез келген
кезеңінде қолданыла алады. Бұл бөлімде оқушылардың сабақ барысында үйренгенін бағалау үшін қолданатын әдіс-тәсілдеріңізді жазасыз Денсаулық сақтау технологиял ары. Сергіту сәттері мен белсенді іс- әрекет түрлері.
Осы сабақта қолданылат ын
Қауіпсіздік техникасы
ережелерінің тармақтары.
Сабақ бойынша рефлексия
Сабақ мақсаттары /оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме?Жеткізбесе, неліктен?
Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.

Жалпы баға
Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?
1:
2:
Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да
ойланыңыз)?
1:
2:
Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың
жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу
қажет?

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *