КТЖ ҚМЖ Дүние жүзі тарихы 10 сынып Жаңартылған оқу бағдарлама негізіндегі пәні бойынша (ҚГБ) арналған қысқа мерзім жоспары күнтізбелік-тақырыптық жоспары


Жаңартылған оқу бағдарлама негізіндегі «Дүние жүзі тарихы» пәні бойынша
10-сыныпқа (ҚГБ) арналған күнтізбелік-тақырыптық жоспары

Бөлімдер Тақырыптыр Сағат саны Оқу мақсаттары
Iтоқсан (16с.)
1-бөлім. Өркениет: даму ерекшелік
тері
1.1. бөлімше
Өркениет: зерттеудің теориялары мен әдістері «Өркениет» түсінігі 1 10.1.1.1 тарихи оқиғаларды, процестер мен құбылыстарды түсіндіру үшін «өркениет», «өркениет типі» терминдерін қолдану;
10.1.1.2 «Өркениет» түсінігін зерттеудің негізгі әдістерін түсіндіру 1
1-бөлім. Өркениет: даму ерекшелік
тері
1.2.бөлімше
Өркениеттер
дің жіктелуі Өркениеттің дәстүрлі (аграрлық)түрі: көшпелі және отырықшы-егіншілік 1 10.1.2.1 өркениеттің дәстүрлі түрінің ерекшеліктерін түсіндіру;
10.1.2.2 шаруашылық қызмет пен өркениеттік даму арасындағы байланысты талдау 2
Өркениеттің индустриалдық даму кезеңі 1 10.1.2.2 шаруашылық қызмет пен өркениеттік даму арасындағы байланысты талдау;
10.1.2.3 өркениеттің индустриалды түрінің ерекшеліктерін түсіндіру 3
Өркениеттің постиндустриалды даму кезеңі 2 10.1.2.4 өркениеттің постиндус триалды дамуының ерекшеліктерін түсіндіру;
10.1.2.5 ақпараттық технологиялар дың қазіргі өркениеттің дамуына әсерін анықтау 4,5
1-бөлім. Өркениет: даму ерекшелік
тері
1.3.бөлімше
Әлем өркениеттері
нің тарихы Ежелгі әлем өркениеті 1 10.1.2.2 шаруашылық қызмет пен өркениеттік даму арасындағы байланысты талдау;
10.1.3.1 ежелгі өркениеттердің ерекшеліктерін оларға тән белгілерін салыстырмалы талдау негізінде анықтау;
10.1.3.2 ежелгі өркениеттердің дамуына діни сенімдердің әсерін анықтау;
10.1.3.3 мемлекет пен қоғамның дамуы туралы ежелгі философиялық ілімдерді зерттеу
Африка, Америка, Австралия және Океанияның дәстүрлі өркениеттері 1 10.1.2.2 шаруашылық қызмет пен өркениеттік даму арасындағы байланысты талдау;
10.1.3.2 ежелгі өркениеттердің дамуына діни наным-сенімдердің әсерін анықтау;
10.1.3.4 жергілікті өркениеттердің ерекшеліктерін, оларға тән белгілерін салыстырмалы талдау негізінде анықтау;
10.1.3.5 аймақтардың өркениеттік ерекшеліктер трансформациясының себептерін анықтау
Әлемдік діндер және өркениеттердің дамуы 2 10.1.3.6 әлемдік діндердің даму кезеңдері мен ерекшеліктерін сипаттау;
10.1.3.7 әлемдік діндердің философиялық негіздерін түсіндіру;
10.1.3.8 әлемдік діндер ілімдерін дегі жалпы адамгершілік құндылықтарды анықтау;
10.1.3.9 қазіргі кездегі өркениет жағдайында әлемдік діндердің даму тенденцияларын анықтау;
10.1.3.10 қазіргі кездегі деструктивті діни ұйымдар мен ағымдардың қоғамға әсерін бағалау

Сабақ 1
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:
Мектеп:
Күні: Мұғалімнің аты-жөні:
Сынып: 10 Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны:
Сабақ тақырыбы: «Өркениет» түсінігі
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) 10.1.1.1 — тарихи оқиғаларды, процестер мен құбылыстарды түсіндіру үшін «өркениет», «өркениет типі» терминдерін қолдану;
10.1.1.2 — «Өркениет» түсінігін зерттеудің негізгі әдістерін түсіндіру
Бағалау критерийлері • «Өркениет» және «өркениет типтері» түсініктерін біледі.
• Түрлі өркениеттердің байланыстарын тарихи үдерістердің заңдылықтарына сәйкес қарастырады.
• Талқылау барысында қоғамның өркениеттік дамуының ұқсастықтары мен айырмашылықтарын анықтайды (кем дегенде 3 мысал).
• Өркениеттің өзара байланысы мен өзара әсері жайында қорытынды шығарады.
Тілдік мақсаттар Маңызды терминдерге анықтамалар беретін глоссарий құрастыру.
Құндылықтарды дарыту Ұлттық салт-дәстүрді құрметтеуге үйрету, толеранттылыққа тәрбиелеу.
Пәнаралық байланыстар Сабақ тақырыбы философия, дінтану, әлеуметтану, саясаттану, Қазақстан тарихымен байланысты.
АКТ қолдану дағдылары Интернет-ресурстар, планшеттер, ноутбуктерді пайдалану.
Бастапқы білім Берілгентақырып «Дүниежүзітарихы» және «Қазақстан тарихы» пәндері бойынша көне заман дәуірінен бүгінгі күнге дейінгі алған білімге негізделген. Ол оқушыларға адам дамуының жолдары мен заманауи әлемнің түрлі модельдері арасында ұқсастықтар жасауға көмектеседі.
Сабақ барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдері Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет
Ресурстар
Сабақтың басы
5 мин 1. Сыныпқа сұрақ:
Суреттерге қарап бүгінгі сабақтың тақырыбын болжап көріңіздер.

Тақырыпты анықтағаннан кейін оқу мақсатымен, бағалау критерийлерімен таныстыру.
2. Терминдермен жұмыс. Терминдермен таныса отырып, өз түсініктерімен бөлісу.
Өркениет – тарихи дамудың белгілі бір кезеңіндегі белгілі бір ұлтқа тән материалды, рухани және әлеуметтік өмірдің сапалық ерекшеліктері.
Өркениет типтері – дамудың ортақ қырлары, элементтері және заңдылықтары белгілі бір мәдени-тарихи кезеңдерге бөлінген процесс
Слайд №1-5

Сабақтың ортасы
30 мин 3. Топпен жұмыс (20 мин)
1 тапсырма.
Оқушылар топқа бөлінгеннен кейін үлестірме материалдар таратылады. Осы мәліметтер көмегімен оқушылар «Өркениет түсінігі. Өркениеттік дамудың негізгі типтері»тақырыбында кластер құрастырады.

Дискрипторлар
Тарихи процестер заңдылықтарына сәйкес түрлі өркениеттердің байланысын көрсету.
Өркениеттің адамзаттың тарихи дамуына әсер етуі туралы қорытынды жасау

4. Пікірталас (10 мин)
2 тапсырма.
Адамзат өркениетін қандай болашақ күтеді: жеке немесе жеке өркениеттер жиынтығы?
Бұл мәселе бойынша қандай пікіріңіз бар?
Қазіргі Қазақстан қай өркениетке жатады (Батыс, Шығыс)? Слайд №6
Қосымша

Слайд №7

Сабақтың соңы
5 мин 5. Рефлексия
Тақырыпты толық түсіне алмадым
Тақырып ашылды, барлығы түсінікті
Сұрақтар туындады
Слайд №8
Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы
1) Тапсырмалар белгілі бір уақыт аралығына беріледі (жасырын дифференциация);
2) Теориялық дайындық деңгейі әртүрлі оқушылар сұрақтарға жауап бергенде өз көзқарастарын ұсынады;
3) Кластер жасай отырып, оқушылар көптеген сұрақтарына жауап ала алады;
4) Студенттердің көпшілігі тарихты зерттеуде өркениеттер мен өркениеттік тәсілдерді жіктей алады;
5) Мықты оқушылар жетекші рөлге шығады («Пікірталас» ойынында);
6) Кейбір оқушылар өркениеттердің өзара тәуелділігі мен өзара әрекеті туралы дербес қорытынды жасай алады ФБ: мұғалім оқушылар жұмысына пікір айтады, жауаптарын түзетеді, сәтті жауаптарға жағымды пікір білдіреді.
Топтық жұмыстарды смайликтермен бағалау
Жарайсың!
Жақсы!
Талпын!

Интерактивті тақтаны және планшеттерді 20 минуттан артық қолданбау
Физминутка:
Видеоролик https://www.youtube.
com/watch?v=x0GksFUDFQ4
Мультимедиялық бөлмеде жқмыс істеудің қауіпсіздік техникасы ережелері
• Тәртіп пен тазалықты қадағалау, қауіпсіздік ережесін сақтау;
• Мұғалім нұсқауымен жұмыс орнына отыру, өз еркімен орын ауыстырмау;
• Мұғалім ұсынған жұмыс түрімен ғана айналысу;
• Мұғалімге кез-келген бақыланатын аппараттық ақаулар туралы немесе бағдарламалық қамтамасыз етудің қате жұмысы туралы дереу хабарлау;
• Травмалық жағдай болса, әсіресе электр тоғынан зардап шексе шұғыл түрде мұғалімге хабарлау.
Сабақ бойынша рефлексия
Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме?
Жеткізбесе, неліктен?
Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?
Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?
Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.

Жалпы баға
Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?
1:

2:

Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?
1:

2:

Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *