ҚМЖ Дүниежүзі тарихы 7 8 сынып қысқа мерзім жоспары


«Бекітемін»:
Директордың орынбасары:
………………………………………
«…….»………………..20……ж.
ҚЫСҚА МЕРЗІМДІ ЖОСПАР №1

ҰМЖ 1 — бөлімі: Жаңа заманның басталуы Мектебі:

Сынып: 8 Мұғалімнің аты-жөні:
Күні: Қатысқандар — Қатыспағандар —
Сабақ тақырыбы Курсқа кіріспе. XVII ғасырдың ортасындағы Ағылшын буржуазиялық революциясы қандай маңызға ие болды?
Оқу мақсаттары 7.4.2.3 дүниежүзі тарихының жаңа кезеңін сипаттау үшін «жаңа заман» ұғымын қолдану;
7.3.2.1 — Батыс Еуропадағы буржуазиялық революциялардың себептерін сипаттау
7.1.1.1 – «капитал», «буржуазия», «жұмысшы табы» /пролетариат/ ұғымдарын қоғамның әлеуметтік құрылымын түсіндіру үшін қолдану
7.1.2.1 — экономикалық және саяси жүйенің өзгеруіне буржуазияның әсерін анықтау
Сабақ мақсаты Барлығы: ХҮІІ ғас. Батыс Европа мен Солтүстік Америкадағы буржуазиялық революциялардың себептерін сипаттайды;
Көпшілігі: қоғамдық қатынастар жүйесіндегі буржуазияның рөлін анықтайды;
Кейбірі: Батыс Европа мен Солтүстік Америкадағы буржуазиялық революцияларды салыстыра отырып, негізгі қорытындыларын талдайды
Ойлау дағдылары Білу және түсіну
Бағалау критериі Батыс Еуропадағы буржуазиялық революциялардың себептерін
анықтайды
Тілдік мақсаттар Оқушылар белсенді әрекет арқылы қоғамдық қатынастар жүйесіндегі буржуазия рөлін сипаттап, түсіндіреді
Негізгі сөздер мен тіркестер: буржуазия, абсолютизм, революция, гуманизм, монархия
Сыныптағы диалог/жазылым үшін тілдік бірліктер:
Буржуазиялық революцияның маңызы ………..
Мұнан біз ……………………………. деген қорытынды жасай аламыз
Жазылым бойынша: «Баяндама» әдісі
Тарихи концепт Себеп-салдар
Құндылыққа баулу ынтымақтастық, жауапкершілік, сын тұрғысынан ойлау
Пәнаралық
байланыс География, Қазақстан тарихы
Алдыңғы білім Жалпы революция және өнеркәсіп төңкерісі жайлы мағлұматты
біледі
Жоспар
Жоспарланған
уақыт Жоспарланған іс-әрекет Ресурстар
Басталуы
2 минут

3 минут Ұйымдастыру кезеңі
Топтастыру: 1-топ: «Революция»; 2-топ: «Буржуазия»; 3-топ «Пролетариат».
(Ұ) «Брейнсторминг» әдісі
Шарты: алдыңғы білімдерді жаңғырту
Қима қағаздар

1. Революция деген не? Оның қозғаушы күштерін атай аласыздар ма?
2. Қандай буржуазиялық революциялармен таныспыз?
3. Буржуазиялық-демократиялық революциялар қай құрылықта басым болды? Неліктен?
Ортасы
12 минут (Т) «Ақпараттық карточкалар» әдісі
1-қадам: «Ағылшын революциясы» кезеңі бойынша, оның өнеркәсіптік төңкеріс және қазіргі капитализмнің алғышарты ретіндегі маңызын айқындайтын 12 карточка таратылады.
2-қадам: әр топ «Уақыт сызығына» сәйкес келеді деген ақпараттық карточкаларды орналастырады (барлық карточканы таңдау міндетті емес)
3-қадам: топтық шешім ҚБ «Мадақтау сэндвичі» (Жт) «Баяндама» әдісі
Шарты: жұптарға мәтін беріледі, жұптар мәтіннің мазмұнын ашатын тілдік бірліктерді жинақтайды. Бұл
«шпаргалканы» оқушы оң жағындағы оқушыға береді, енді әрқайсысы өз жұбының жинақтаған тілдік бірліктерін пайдаланып, баяндама жасайды.
ҚБ «Мен саған, сен маған»
(Ж) «Толықтыру тесті» Ақпараттық карточкалар
№1-12
«Уақыт сызығы»

7 минут

үлестірме

стикер
4 минут
ұғымдар анықтамасы үлестірме
1.Шаруа
2.Буржуазия
3. Пролетариат
4. капитализм
7 минут ҚБ «Бағдаршам»
(Ж) Қалыптастырушы бағалауға арналған тапсырма
1. XVII ғасырдағы қоғамдық қатынастардың ерекшеліктерін анықтаңыз.
2. Берілген қоғамдық қатынастарды басқа елдердегі қоғамдық қатынастарымен салыстырыңыз.
ҚБ «Өзін-өзі бағалау»
ҚБ парағы Дескриптор
Аяқталуы
3 минут

1 минут

1 минут Кері байланыс – «Жұлдыз, алақан» әдісі
Шарты: «жұлдыз» – мен ………… көмектесе аламын.
«алақан» – маған ……………………………. көмек керек.
Үйге тапсырма: Қоғамдық қатынастар жүйесінің хронологиялық шеңберін анықтау.
Сабақты қорыту «Жұлдызша»,
«алақан» сурет

Қалыптастырушы бағалау парағы

Бөлім Тақырып Жаңа заманның басталуы
XVI ғасыр ортасындағы Ағылшын революциясы қандай маңызға ие болды?
Оқу мақсаттары 7.3.2.1 Батыс Еуропадағы буржуазиялық революциялардың себептерін
сипаттау
Ойлау дағдылары Білу және түсіну
Бағалау критериі Батыс Еуропадағы буржуазиялық революциялардың себептерін
анықтайды
Тапсырма
Батыс Еуропадағы буржуазиялық революцияның себептерiн жазыңыз.
1
2
3
4

Бағалау критериі Дескриптор
Батыс Еуропадағы буржуазия-
лық революциялардың себептерін анықтайды Батыс Еуропадағы революцияның басталуының 4 себебiн жазады

Қосымша ақпарат
Саралау – сіз қандай тәсіл мен көбірек қолдау көрсет- пексіз? Сіз басқаларға қара- ғанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар
бересіз? Бағалау – сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз? Денсаулық және қауіпсіздік техника- сын сақтау

Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары/ оқыту мақ- саттары жүзеге асырылды ма? Бүгін оқушылар нені үйренді? Оқыту ортасы қандай болды? Менің бөліп оқытқаным өз мәнінде жүзеге асты ма?
Мен өз уақытымды ұтымды пайдалана алдым ба?
Мен жоспарыма қандай өзгеріс тер енгіздім және неліктен?
Жалпы бағалау
Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқу мен оқытуға қатысты) 1:
2:
Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқытуды да оқуға қатысты) 1:
2:

«Бекітемін»:
Директордың орынбасары:
………………………………………
«…….»………………..20……ж.
ҚЫСҚА МЕРЗІМДІ ЖОСПАР №2

ҰМЖ 1 – бөлімі: Жаңа заманның басталуы Мектебі: Жеңістің 30 жылдығы ат. орта
мектеп
Сынып: 8 Мұғалімнің аты-жөні:
Күні: Қатысқандар Қатыспағандар
Сабақ тақырыбы XVII ғас. ортасындағы Ағылшын революциясы қандай маңызға ие болды?
Оқу мақсаттары 7.3.2.1-Батыс Еуропа мен Солтүстік Америкадағы буржуазиялық революциялардың себептерін сипаттау;
7.1.1.1-«капитал», «буржуазия», «жұмысшы табы» (пролетариат)
ұғымдарын қоғамның әлеуметтік құрылымын түсіндіру үшін қолдану
Сабақ мақсаты Барлығы: Батыс Еуропа мен Солтүстік Америкадағы буржуазиялық революциялардың себептерін -«капитал», «буржуазия», «жұмысшы табы»ұғымдарын қолдана отырып, түсіндіреді;
Көпшілігі: XVII ғас. ортасындағы қоғамның әлеуметтік құрылымын жіктейді;
Кейбірі:XVII ғас. ортасындағы Ағылшын революциясының маңызын өздігінше тұжырымдайды
Ойлау дағдылары Білу, түсіну, қолдану
Бағалау критериі Батыс Еуропа және Солтүстік Американың революциялардың
сипатын анықтайды
Тілдік мақсаттар Оқушылар XVII ғас. ортасындағы Ағылшын революциясына қатысты әртүрлі көзқарастарды түсіндіредіжәне бағалайды.
Негізгі сөздер мен тіркестер: капитал, буржуазия, пролетараиат
Сыныптағы диалог/жазылым үшін тілдік бірліктер:
Не себептен ……………. болағанын айта аласың ба?
Талдауға арналған тармақтар:
Батыс Еуропадағы буржуазиялық революциясының маңызы – бұдан басқа ештеңе талданбай ма?
Жазылым бойынша: «Тарихи дата» әдісі
Тарихи концепт интерпретация
Құндылыққа баулу азаматтық жауапкершілік, құрмет, шығармашылық ойлау
Пәнаралық
байланыс Қазақстан тарихы, География, Әдебиет
Алдыңғы білім Революция, отарлық держава туралы біледі
Жоспар
Жоспарланған уақыт Жоспарланған іс-әрекет Ресурстар
Басталуы
2 минут

3 минут Ұйымдастыру кезеңі
Топтастыру: 1-топ «Буржуазия»; 2-топ «Капитал»; 3-топ «Жұмысшы табы»
(Ж, ЖТ, Т).«Тарихи конверт» әдісі
Шарты: берілген сұрақтарға жауап беру
1) Англияда қандай саяси партиялар бар?
2) Англияда заң шығарушы органды қалай атайды?
3) XVII ғасырдағы Англияға сипаттама беріңіз.
Қима қағаздар

4) Виги партиясына аса бай жер иеленушілермен қатар кімдер кірді?
5) Англияда революцияның шығуына не себеп болды?
6) Англияда азамат соғысы кімдердің арасында жүрді?
ҚБ «Мадақтау»
Ортасы
7 минут

5 минут

10 минут (Т) «Тәжірибеңмен бөліс» әдісі
1-топ: Термин сөздермен жұмыс: джентрилер, пуритан, ұзақ парламент, леверлер
2-топ: Англиядағы партиялар туралы түсініктеме беру; 3-топ: Контур картамен жұмыс
ҚБ «Бес саусақ»
(Жт) «Тарихи дата» әдісі
1) 1713 ж. Франция Ұлыбританияның Гибралтар бұғазына
…………………………………………………………………..
2) XVIII ғас. 60- жж қарай Англияда толып жатқан отарлар ……………………………………………………………………. 3) 1688 ж. бастап Англияда ……………………………………… 4) Джеймс Уатт 1774-1784 жж …………………………………. ҚБ «Мадақтау сэндвичі»
(Ж) Қалыптастырушы бағалауға арналған тапсырма Батыс Еуропа және Солтүстік Американың револю- циялардың сипаттаудың негізгі ұғымдарының мағы- насын табыңыз
ҚБ «Өзін-өзі бағалау»
Оқулық, 8-9 бб

Үлестірме қағаздар Оқулық, 16-17 бб

ҚБ парағы

Дескриптор
Аяқталуы
3 минут
1 минут
1 минут (Ж) Кері байланыс — «Бүгінгі сабақтан менің алғаным»
Шарты: стикерге өз ойларын жазып,тақтаға іледі
Үйге тапсырма: «Англиядағы партиялар» — эссе
Сабақты қорыту Стикер

Қалыптастырушы бағалау парағы

Бөлім Тақырып Жаңа заманның басталуы
XVII ғас. ортасындағы Ағылшын революциясы қандай маңызға ие болды?
Оқу мақсаттары 7.3.2.1-Батыс Еуропа мен Солтүстік Америкадағы буржуазиялық революциялардың себептерін сипаттау;
7.1.1.1-«капитал», «буржуазия», «жұмысшы табы» (пролетариат) ұғымдарын қоғамның әлеуметтік құрылымын түсіндіру үшін қолдану
Ойлау дағдылары- ның деңгейі Білу,түсіну, қолдану
Бағалау критериі Батыс Еуропа және Солтүстік Американың революциялардың сипатын
анықтайды
Тапсырма
Батыс Еуропа және Солтүстік Американың революциялардың сипаттаудың негізгі ұғымдарының мағынасын табыңыз
Негізгі ұғымдар Анықтамасы
Капитал
Буржуазия
Жұмысшы табы
Революция

Бағалау критериі Дескриптор
«Капитал», «буржуазия», «жұмысшы табы» (пролетариат) революция ұғымдарын анықтамасын жазады — капитал ұғымының мағынасын анықтайды;
— буржуазия ұғымының мағынасын анықтайды;
— революция ұғымының мағынасын анықтайды;
— жұмысшы табы ұғымының мағынасын анықтайды

Қосымша ақпарат
Саралау – сіз қандай тәсіл мен көбірек қолдау көрсет- пексіз? Сіз басқаларға қара- ғанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз? Бағалау – сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз? Денсаулық және қауіпсіздік техника- сын сақтау

Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары/ оқыту мақ- саттары жүзеге асырылды ма? Бүгін оқушылар нені үйренді? Оқыту ортасы қандай болды? Менің бөліп оқытқаным өз мәнінде жүзеге асты ма?
Мен өз уақытымды ұтымды пайдалана алдым ба?
Мен жоспарыма қандай өзгеріс тер енгіздім және неліктен?
Жалпы бағалау
Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқу мен оқытуға қатысты) 1:
2:
Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқытуды да оқуға қатысты) 1:
2:
Сабақ барысында мен сынып н емесе жекеленген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?

«Бекітемін»:
Директордың орынбасары:
………………………………………
«…….»………………..20……ж.
ҚЫСҚА МЕРЗІМДІ ЖОСПАР №3

ҰМЖ 1 — бөлімі: Жаңа заманның басталуы Мектебі: Жеңістің 30 жылдығы ат. орта
мектеп
Сынып: 8 Мұғалімнің аты-жөні:
Күні: Қатысқандар — Қатыспағандар —
Сабақ тақырыбы Өнеркәсіп төңкерісі әлемді қалай өзгертті?
Оқу мақсаттары 7.1.1.2 -мануфактура, фабрикалардың пайда болуы мен жалдамалы жұмысшы табының қалыптасуы арасындағы байланысты анықтау; 7.4.1.1- себеп — салдарды анықтау арқылы Еуропадағы феодалдық құрылыстан капиталистік шаруашылыққа (мануфактура, фабрика) өту процесін түсіндіру
7.4.1.2 — Англияның әлемдік жетекші держава ретінде қалыптасты- рудағы өнеркәсіп төңкерісінің рөлін сипаттау;
7.4.2.2 — қоғамның индустрияға дейінгі және индустриялық даму кезеңдерінің айырмашылығын анықтау
Сабақ мақсаты Барлығы: өнеркәсіп төңкерісінің Англияның әлемдік жетекші державаға айналудағы рөлін түсінеді;
Көпшілігі: қоғамдағы индустриямен индустриялдық дамуды жіктейді;
Кейбірі: өнеркәсіп төңкерісінің Англияның әлемдік жетекші держава ретінде қалыптасуындағы маңызын бағалайды
Ойлау дағдылары-
ның деңгейі Қолдану
Бағалау критериі Жұмысшы табының қалыптасуы мен мануфактура, фабриканың пайда болуы арасындағы байланысты көрсетеді;
Еуропадағы феодалдық құрылыстың капиталистік шаруашылыққа өту процесінің себеп — салдарын анықтайды
Тілдік мақсаттар Оқушылар: Еуропадағы капиталистік шаруашылыққа өтудің ұқсастықтарын, себеп — салдарын анықтап айтады. Өзінің пікірін білдіру үшін жазбалар арқылы бүкіл сыныптың алдында ауызша түрде ұсынады
Негізгі сөздер мен тіркестер: аграрлық төңкеріс,өнеркәсіптік төң- керіс, мануфактура, фабрика, луддашылдар, капитализм, буржуазия, пролетариатқытай ойшылдары, Конфуций, конфуциандық, даосизм, Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер: Келесі себептер / факторлар әлеуметтік / экономикалық / саяси / мәдени болып табылады.
Келесі себептер / факторлар қмж / омж / ұмж болып табылады.
Талдауға арналған тармақтар:
1. Мануфактура мен фабриканың айырмашылығы неде?
2. Қандай машиналар ойлап табылды?
3. Машиналы өндірістің қоғам дамуына ықпалын қалай дәлелдейсің?
Жазылым бойынша: «Венн» диаграммасы
Тарихи концепт Себеп — салдар
Құндылықтарға баулу Азаматтық жауапкершілік, мәдениет пен тілдің біртұтастығы,
зайырлылық
Пәнаралық
байланыс Қазақстан тарихы, Географияы, География, Әдебиет, Әлемтану

Алдыңғы білім Жалпы революция және өнеркәсіп төңкерісі жайлы бастапқы
білімдері бар
Сабақ жоспары
Жоспарланған
уақыт Жоспарланған іс-әрекет Ресурстар
Басталуы
3 минут
3 минут

1 минут Ұйымдастыру кезеңі
(Ұ) Бастапқы ынталандырушы материал
«Уақыт тізбегі» әдісі
Құл иеле- Феодалдық Капиталис-
нушілік құрылыс тік құрылыс құрылыс
(М) Түсініктеме уақыты
«Капиталистік құрылыста қандай өзгерістер болады?»

«Уақыт тізбегі»
Ортасы
6 минут (Ұ) «Миға шабуыл»
«Суреттер сөйлейді»
— Неліктен мануфактурадан фабрикаға көшу қажет болды?
— Фабрика қоғамға қандай өзгерістер әкелді?
— Жаңа тап (пролетариат) қалай қалыптасты?
— Капиталистік шаруашылық қоғамға қандай өзгерістер әкелді?

Суреттер

Үлестірме қағаздар

ҚБ парағы Дескриптор

11 минут

10 минут Топтастыру — «Өзгерістер» (1, 2, 3, 4-ке санау арқылы)
1 топ – «Экономикалық өзгерістер»; 2-топ – «Әлеуметтік өзгерістер»;
3-топ – «Саяси өзгерістер»; 4-топ – «Мәдени өзгерістер»
(Т) «Сөздер банкісі» әдісі
Әр топ капиталистік шаруашылыққа өтудің факторлары жазылған үлестірме қағаздарды зерттеп,өздерінің топта рындағы тапсырмалар бойынша жіктеп, таныстырылым дайындайды, қорғайды:
— Капиталистік шаруашылықтағы өзгерістерді анықтау;
— Осы өзгерістердің болу себептерін түсіндіру;
— Осы өзгерістер қалай жүргендігін көрсету
ҚБ «Не жақсы орындалды және … болса, жақсы болар еді»
(Ж) Қалыптастырушы бағалауға арналған тапсырма
Тестік тапсырманы орындаңыз
ҚБ «Өзін-өзі бағалау»

Аяқталуы
3 минут

1 минут
2 минут Кері байланыс – «Жұлдыз, алақан»
«Жұлдыз» – мен ……… көмектесе аламын
«Алақан» – маған …………………… көмек керек
Үйге тапсырма: Тақырыптық 10 тест жазу
Сабақты қорыту: « Өрмекші» әдісі
Оқулық Жіп

Қалыптастырушы бағалау парағы

Бөлім Тақырып Жаңа заманның таралуы
Өнеркәсіп төңкерісі әлемді қалай өзгертті?
Оқу мақсаттары 7.4.1.2 Англияның әлемдік жетекші держава ретінде қалыптасудағы өнеркәсіп төңкерісінің рөлін сипаттау
Ойлау дағдылары — ның деңгейі Білу және түсіну
Бағалау критериі Англиядағы өнеркісіп төңкерісінің рөлін анықтайды
Тапсырма
Тестік тапсырманы орындаңыз:
1. Өнеркәсіптік төңкеріс – бұл ………………………….. көшу дегенді білдіреді:
A) мануфактуралық өндіріске;
B) тапсырыспен жұмысқа;
C) еңбек бөлінісіне;
D) қол еңбегінен машиналық еңбекке; Е) ұжымдық жұмысқа
2. Англиядағы өнеркәсіп төңкерісі ең алдымен ……………………… басталды: А) машинажасау өнеркәсібінде;
B) металлургия өнеркәсібінде;
C) көмір өнеркәсібінде;
D) тоқыма өнеркәсібінде; Е) тау-кен өнеркәсібінде.
3. өнеркәсіп төңкерісі барысында Англияда жаңа қоғамдық таптар қалыптасты:
A) шаруалар мен феодалдар;
B) буржуазия мен жұмысшы;
C) феодалдар мен буржуазия;
D) жұмысшылар мен шаруалар; Е) шаруалар мен буржуазия.
4. Өнеркәсіп төңкерісінің Англия үшін ең басты маңызы мынада:
A) еңбек өнімділігі артты;
B) жері бар шаруалар саны өсті;
C) жалдамалы жұмысшылар мен кәсіпкерлердің саны артты;
D) Англияең дамыған өнеркәсіпті еуропалық елге айналды;
Е) мануфактураның орнына фабрика келді, қол еңбегі машиналық еңбекпен алмастырылды
Бағалау критериі Дескриптор
Англиядағы өнеркісіп төңкерісінің рөлін анықтайды — өнеркәсіптік төңкеріс терминіне анықтама береді;
— Англиядағы өнеркәсіп төңкерісі басталған өнеркәсіп саласын анықтайды;
— өнеркәсіптік төңкеріс барысында қалыптасқан жаңа қоғамдық таптарды анықтайды;
— өнеркәсіп төңкерісінің Англия үшін ең басты маңызын анықтайды

Қосымша ақпарат
Саралау – сіз қандай тәсіл мен көбірек қолдау көрсет- пексіз? Сіз басқаларға қара- ғанда қабілетті оқушыларға
қандай тапсырмалар бересіз? Бағалау – сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз? Денсаулық және қауіпсіздік техника- сын сақтау

Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары/ оқыту мақ- саттары жүзеге асырылды ма? Бүгін оқушылар нені үйренді? Оқыту ортасы қандай болды? Менің бөліп оқытқаным өз мәнінде жүзеге асты ма?
Мен өз уақытымды ұтымды пайдалана алдым ба?
Мен жоспарыма қандай өзгеріс тер енгіздім және неліктен?
Жалпы бағалау
Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқу мен оқытуға қатысты) 1:
2:
Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқытуды да оқуға қатысты) 1:
2:
Сабақ барысында мен сынып н емесе жекеленген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?

«Бекітемін»:
Директордың орынбасары:
………………………………………
«…….»………………..20……ж.
ҚЫСҚА МЕРЗІМДІ ЖОСПАР №4

ҰМЖ 2 – бөлімі: ХVIII ғасырдағы Үндістан және Ұлыбритания Мектебі: Мектебі: Жеңістің 30 жылдығы ат.
орта мектеп
Сынып: 8 Мұғалімнің аты-жөні:
Күні: Қатысқандар — Қатыспағандар —
Сабақ тақырыбы Ағылшындар саудагерлерден Үндістан билеушілеріне қалай айналды?
Оқу мақсаттары 7.2.2.1 – тарихи оқиғаларды интерпретациялау үшін өнер туындыларын пайдалану;
7.1.1.3 – Еуропалық державалардың отаршылдық экспансиясы
кезеңіндегі Азия мемлекеттерінің әлеуметтік құрылымындағы ерекшеліктерді анықтау (Қытай, Үндістан, Жапония).
Сабақ мақсаты Барлығы: өнер туындыларын пайдалана отырып, Англияның әлеуметтік — экономикалық жағдайын түсіндіреді;
Көпшілігі: еуропалық державалардың отаршылдық экспансиясы кезеңіндегі Азия мемлекеттерінің әлеуметтік құрылымындағы ерекшеліктерді анықтайды;
Кейбірі: отаршылдық экспансиясы кезеңіндегі Азия мемлекеттерінің әлеуметтік құрылымындағы ерекшеліктерін өздігінше дәлелдейді.
Ойлау дағдылары Білу және түсіну қолдану
Бағалау критериі Ұлыбританияның азиялық елдерге жасаған отаршылдық экспансия-
сына қарсы көтерілістерді саралайды
Тілдік мақсаттар Оқушылар қоғамның дамуы үшін тарихи оқиғаның, құбылыстың, процестің маңыздылығын анықтайды.
Негізгі сөздер мен тіркестер: сипайлар, отаршылдар, уаххабшылар, реформа, свараджа, свадеши, т.б.
Сыныптағы диалог/жазылым үшін тілдік бірліктер:
1. Басқа да себептері ………… болды.
2. Мен бұл дереккөздерден қандай қорытынды шығара аламын?
3. Бұл дерек ………………………….. көрсетеді.
Талдауға арналған тармақтар
Үндістандағы ағылшын отаршылдары ХІХ ғасырда қандай қанау әдістерін қолданды?
ХІХ ғасырда Ұлыбритания мен Үндістанның қарым-қатынасы қандай болды?
Тарихи концепт маңыздылық
Құндылыққа баулу азаматтық жауапкершілік, құрмет, шығармашылық ойлау
Пәнаралық
байланыс География, Экономика, Әдебиет, Әлемтану
Алдыңғы білім Үндістанның әлеуметтік экономикалық және касталык жағдайын
біледі
Жоспар
Жоспарланған уақыт Жоспарланған іс-әрекет Ресурстар
Басталуы
3 минут

5 минут Ұйымдастыру кезеңі
Топтастыру: «Азия елдері» —
1-топ: «Қытай»; 2-топ: «Үндістан»; 3-топ: «Жапония»
(Ұ) «Суреттер сөйлейді» әдісі

ИТ, слайд №1

(М) – Отаршылдар қандай саясат ұстанды?
Ортасы
13минут

15 минут (Ж, Жт, Т) «ПАЗЛ» әдісі — мәтінмен жұмыс
1- топ: Қытай мемлекетінің тарихи деректері
2- топ: Үндістан мемллекетінің тарихи деректері 3- топ: Жапония мемлекетінің тарихи деректері Жұмыс барысы:
1 қадам: шекараны анықтайды 2 қадам: терминдермен диктант ҚБ «Ауызша бағалау»
(Т) «Венн диаграммасы» әдісі
Шарты: Еуропа мен Азия елдерінің айырмашылығы мен ұқсастығын көрсетеді.

Үлестірме қағаздар

ИТ слайд №2
ҚБ «Мадақтау сэндвичі»
(Ж) Қалыптастырушы бағалауға арналған тапсырма Еуропалық державалардың Азия елдерінің отаршылдыққа қарсы әрекетін анықтап, кестені толтыру
ҚБ «Өзін-өзі бағалау»

ҚБ

Дескриптор
Аяқталуы
3 минут
1 минут

1 минут Кері байланыс – «ҚАҚ» әдісі
Үйге тапсырма: Азия мемлекеттерінің Қазақстанмен экономикалық байланысы туралы қосымша мәліметтер жинақтау.
Сабақты қорыту «ҚАҚ» кестесі

Қалыптастырушы бағалау парағы

Бөлім Тақырып ХVIII ғасырдағы Үндістан және Ұлыбритания
Ағылшындықтар саудагерлерден Үндістанның билеушілеріне қалай айналды?
Оқу мақсаттары 7.1.1.3 – Еуропалық державалардың отаршылдық экспансиясы кезеңіндегі
Азия мемлекеттерінің әлеуметтік құрылымындағы ерекшеліктерді анықтау (Қытай, Үндістан, Жапония)
Ойлау дағдылары ның деңгейі Білу, түсіну және қолдану
Бағалау критерийлері Ұлыбританияның азиялық елдерге жасаған отаршылдық экспансиясына
қарсы көтерілістерді саралайды
Тапсырма
Кестедегі бос ұяшықтарды толтырыңыз:
Азия елдері Отаршылдарға қарсы көтерілістер Тарихи маңызы
Қытай
Үндістан
Жапония

Бағалау критериі Дескриптор
Ұлыбританияның азиялық елдерге жасаған отаршыл дық экспансиясына қарсы көтерілістерді саралайды — Қытайдағы отаршылдарға қарсы көтерілістерді көрсетеді;
— Үндістандағы отаршылдарға қарсы көтерілістерді көрсетеді;
— Жапониядағы отаршылдарға қарсы көтерілістерді көрсетеді;
— Қытайдағы отаршылдарға қарсы көтерілістердің тарихи маңызын атайды;
— Үндістандағы отаршылдарға қарсы көтерілістердің тарихи маңызын атайды;
— Жапониядағы отаршылдарға қарсы көтерілістердің тарихи маңызын атайды;

Қосымша ақпарат
Саралау – сіз қандай тәсіл мен көбірек қолдау көрсет- пексіз? Сіз басқаларға қара- ғанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар
бересіз? Бағалау – сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз? Денсаулық және қауіпсіздік техника- сын сақтау

Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары/ оқыту мақ- саттары жүзеге асырылды ма? Бүгін оқушылар нені үйренді? Оқыту ортасы қандай болды? Менің бөліп оқытқаным өз мәнінде жүзеге асты ма?
Мен өз уақытымды ұтымды пайдалана алдым ба?
Мен жоспарыма қандай өзгеріс тер енгіздім және неліктен?
Жалпы бағалау
Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқу мен оқытуға қатысты) 1:
2:
Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқытуды да оқуға қатысты) 1:
2:
Сабақ барысында мен сынып н емесе жекеленген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *