ҚМЖ Көркем еңбек 4 сынып Қысқа мерзім жоспары Жаңа бағдарлама бойынша


КӨРКЕМ ЕҢБЕК ПӘНІ БОЙЫНША
4-СЫНЫПҚА АРНАЛҒАН
ҚЫСҚА МЕРЗІМДІ ЖОСПАРЛАР ЖИНАҒЫ

1-тоқсан 8 сағат

№1 сабақ

Пән:Көркем еңбек Мектеп:
Күні: Мұғалімніңаты-жөні:
Сынып:4-сынып Қатысқандар саны:
Қатыспағандар саны:
Сабақтақырыбы Қазақстанның табиғаты
Осысабақтақолжеткізілетіноқумақсаттары (оқубағдарламасынасілтеме) 4.1.2.2 қазақ халқының және әлем халықтарының қолданбалы өнерінің ұлттық ерекшеліктерін анықтау және суреттеу
Сабақ мақсаттары Барлық оқушылар:Отандық және әлемдік мәдениеттің түрлі өнер туындыларының ерекшеліктерін түсіндіре алады.
Көптеген оқушылар:Шығармашылық жұмыстарын орындай алады.
Кейбір оқушылар:Жасаған жұмысын қорғайды.
Бағалау критерийлері • Отандық және әлемдік мәдениеттің түрлі өнер туындыларының ерекшеліктерін түсіндіре алады.
Тілдік мақсаттар Пәндік лексика және терминдер Диалогқа/ жазуға пайдалы сөз тіркестер қатары
Онда келесілер қарастырылған:
• табиғат, пейзаж, дала, таулар, көлдер;
• халық биінің ерекшелігі;
• өрнек, ою, костюм, қамзол, шапан,
тақия, қолданбалы өнер;
• үлгі, гуашь техникасының әдістері.
Мысалы (тілдік мақсатқа байланысты):
Талқылау үшін сұрақтар:
• Қоршаған ортаның қандай табиғи нысандары мен пішіндеріне ұқсас?
• Өз жұмысыңызда нені бейнелегіңіз келеді?
• Қандай түстерді қолданар едіңіз?
Суды, шөпті бейнелеу үшін қандай тәсілдерді қолданар едіңіз?
Мына сұраққа жауап бере аласыз ба, неліктен….?
• … осы элементті таңдадыңыз?
• … сіз өз жұмысыңызда осы тәсілдерді қолдандыңыз ба?
Құндылықтарды дарыту Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу.
Пәнаралық байланыстар Математика, жаратылыстану, әдебиеттік оқу, көркем еңбек.
АКТ қолдану дағдылары Интернет-ресурстар, дерекқордан және интернеттен сабаққа қатысты ақпаратты іздеу;
Бастапқы білім
Алдыңғысыныптардаоқушылартүрлітехникадаорындалғанжұмыстарындаидея, жасау, дайындау, модельдеу, талдаужәнебағалаубойыншадағдыларындамытты.
Сабақ барысы
Сабақтыңжоспарланғанкезеңдері Сабақтағыжоспарланғаніс-әрекет
Ресурстар
Сабақтың басы
Жаңа топ құру
Психологиялық ахуал қалыптастыру:
«Гүлмен тілек»
(сергіту және топқа біріктіру) Тыңдау дағдыларын дамыту, сондай-ақ оқушыларды қатыстыру арқылы барлығын теңестіру, жағымды ахуал қалыптастыру.
Оқушыны бір-біріне тілек айту арқылы жақындастырады, көңіл күйін көтереді, бауырмалдығын оятады.
Оқушылар арнайы дайындалып келген гүлді алақандарына салып тұрып, бір-біріне тілек тілейді және гүлдің түстері бойынша топқа біріктіріледі.
1-топ — қызғылт
2-топ – жасыл
3-топ – көк

Жұмыс ережесін келісу
Алдыңғы білімді еске түсіру (жеке,жұпта,топта, ұжымда)
«Кезектескен интервью» әдісі.
(Әр топқа өткен сабақтардан сұрақтар беріледі. Микрафон қолдану.
Автор орындығы әдісі.
Үй тапсырмасын орындаған кез-келген оқушы. Орындыққа жайғасып, барлық сыныпқа үй тапсырмасын қалай орындағанын түсіндіріп береді.
ҚБ «Бағдаршам» арқылы бағалау. Оқушылар бағдаршамның түстерін белгілеу арқылы кері байланыс береді.
Оқу мақсатын таныстыру
Күтілетін нәтижені анықтау

Гүлдер.

Тапсырманы орындаған оқушыны ауызша мадақтау,
толықтыру жасау, бағыттау.

«Сұқ саусақ» стратегиясы
Сабақтың ортасы
Ширату тапсырмасы (Жұптық, ұжымдық жұмыс)
Қазақстанның табиғаты
1. Ата анаңның қай жерде дүниеге келгенін білесің бе?
2. Олардың балалық шақтары өткен өлке туралы сұра.
3. Өзіңнің туған жерің туралы айтып бер.
Қазақстанның табиғатын бірге бейнелейік.
Дескрипторы:
Тапсырманы дұрыс ережеге сай орындайды.
«Ойлан-
жұптас-
бөліс» әдісі

Тақтаға ілінген суреттер.

Тапсырманы орындаған оқушыны ауызша мадақтау,
толықтыру жасау, бағыттау.

Сергіту сәті
Сергіту сәті. Мен қазақпын.

Оқушылар би билеп сергіп қалады.
Сабақтың соңы Жаңа білім мен тәжірибені қолдану
(Ж) Өткен сабақта орындалған жұмыстарыңды қарастырыңыздар. Сұрақтарға жауап беріңіздер:
 Жұмыстарыңыз қандай түсті гаммада орындалды?
 Жұмыстарыңызда қандай тәсілдерді қолдандыңыздар?
 Неге?
 Өз табиғат көріністеріңе қандай элементтерді қосар едіңіздер?
Рефлексия (жеке,жұпта,топта, ұжымда)
Оқушыларға«Білім пирамидасы»кері байланыс постері түсіндіріледі. Стикерлер таратылады. Оқушылар өздері қалаған шың басына жабыстырады.

Тапсырманы орындаған оқушыны ауызша мадақтау,
толықтыру жасау, бағыттау.

Тапсырманы орындаған оқушыны ауызша мадақтау,
толықтыру жасау, бағыттау.

«Білім пирамидасы» кері байланыс парағы
Қосымша ақпарат
Саралау. Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай
жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға
қандай міндет қоюды жоспарлайсыз? Дереккөздер: Кейбір оқушылар басқасыныптастарына қарағанда анағұрлым
күрделі дереккөздермен жұмыс істей
алады.
Бағалау. Оқушылардың үйренгенін, материалды меңгергенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? Бағалау парақтары
Сабақ бойынша рефлексия
Сабақтың оқу мақсаты шынайы ма?
Бүгін оқушылар не білді?
Сыныптағы ахуал қандай болды?
Мен орындаған саралау шаралары тиімді болды ма?
Мен сабақжоспарымды орындап үлгердім бе?
Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?
Қорытынды бағалау
Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?
1.
2.
Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алады (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?
1.
Сабақ барысында сынып немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиындықтары туралы не
білдім? Менің келесі сабағымды жетілдіруге не көмектеседі, неге көңіл бөлу керек?
1.
2.

№2 сабақ

Пән:Көркем еңбек Мектеп:
Күні: Мұғалімніңаты-жөні:
Сынып:4-сынып Қатысқандар саны:
Қатыспағандар саны: Сынып:4-сынып
Сабақтақырыбы Кеңістік перспективалы пейзаж саламыз
Кеңістік перспективасы
Осысабақтақолжеткізілетіноқумақсаттары (оқубағдарламасынасілтеме) 4.1.3.1 әртүрлі орындау техникасын үйлестіре отырып, шығармашылық идеялары мен сезімдерін (көңіл-күйі, мінезі) көрсету
Сабақ мақсаттары Барлық оқушылар:Отандық және әлемдік мәдениеттің түрлі өнер туындыларының ерекшеліктерін түсіндіре алады.
Көптеген оқушылар:Шығармашылық жұмыстарын орындай алады.
Кейбір оқушылар:Жасаған жұмысын қорғайды.
Бағалау критерийлері • Отандық және әлемдік мәдениеттің түрлі өнер туындыларының ерекшеліктерін түсіндіре алады.
Тілдік мақсаттар Пәндік лексика және терминдер Диалогқа/ жазуға пайдалы сөз тіркестер қатары
Онда келесілер қарастырылған:
• табиғат, пейзаж, дала, таулар, көлдер;
• халық биінің ерекшелігі;
• өрнек, ою, костюм, қамзол, шапан,
тақия, қолданбалы өнер;
• үлгі, гуашь техникасының әдістері.
Мысалы (тілдік мақсатқа байланысты):
Талқылау үшін сұрақтар:
• Қоршаған ортаның қандай табиғи нысандары мен пішіндеріне ұқсас?
• Өз жұмысыңызда нені бейнелегіңіз келеді?
• Қандай түстерді қолданар едіңіз?
Суды, шөпті бейнелеу үшін қандай тәсілдерді қолданар едіңіз?
Мына сұраққа жауап бере аласыз ба, неліктен….?
• … осы элементті таңдадыңыз?
• … сіз өз жұмысыңызда осы тәсілдерді қолдандыңыз ба?
Құндылықтарды дарыту Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу.
Пәнаралық байланыстар Математика, жаратылыстану, әдебиеттік оқу, көркем еңбек.
АКТ қолдану дағдылары Интернет-ресурстар, дерекқордан және интернеттен сабаққа қатысты ақпаратты іздеу;
Бастапқы білім
Алдыңғысыныптардаоқушылартүрлітехникадаорындалғанжұмыстарындаидея, жасау, дайындау, модельдеу, талдаужәнебағалаубойыншадағдыларындамытты.
Сабақтың барысы
Сабақтың
жоспарланған кезеңдері Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет Ресурстар
Сабақтың басы (Ұ) «Сиқырлы қапшық»
Қапшыққа салынған саны бірдей қызыл,сары,жасыл шариктер таңдап алуды ұсынамын. Осы түстер бойынша оқушыларды 3 топқа бөлемін:
1-топ: «Мергендер» (қызыл түсті)
2-топ: « Ептілер » (сары түсті)
3-топ: « Жүйріктер» (жасыл түсті)
Шаттық шеңбері
Дене мүшелерімен амандасу (көзбен, қол алысып, құлақпен, аяқпен амандасу)
Мұғалім: — Екі көз не үшін керек?
Оқушы: — Жақсыларды көру үшін.
Мұғалім: — Екі құлақ не үшін керек?
Оқушы: — Ақыл – кеңес тыңдау үшін.
Мұғалім: — Екі қол не үшін керек?
Оқушы: — Елге көмек беру үшін.
Мұғалім: — Екі аяқ не үшін қажет?
Оқушы: — Шетте жүрсең,
Туған жерге жету үшін
Мүғалім: — Ал басың не үшін керек?
Окушы: — Бәрін-бәрін ойлау үшін.
Дұрыс балалар, олай болса мен сендердің құлақтарың, көздерің, қолдарың мен аяқтарыңа саулық тілеймін.
Жұмыс ережесін келісу
Алдыңғы білімді еске түсіру (жеке,жұпта,топта, ұжымда)
(Ұ) «Допты қағып ал» тәсілі бойынша сыныпқа сұрақтар қоямын.
ҚБ: Отшашу арқылы бір-бірін бағалау.
Оқу мақсатын таныстыру
Күтілетін нәтижені анықтау

Оқушыларды топтарға бөлуге арналған суреттер.

Сұраққа жауап берген оқушыны мадақтау,толықтыру жасау, тиімді кері байланыс орнату.

Алдыңғы білімді еске түсіру тапсырмалары
Сабақтың ортасы Кеңістік перспективасын бейнелеу жарық пен түстік қатынастарға негізделген. Кеңістік перспективасын сурет салғанда адамға кеңейіп немесе қағаз бетіндегі жазықтықта алысқа сүңгіп,еніп бара жатқан көз жетпес қиырды,ауаға толы орасан зор кеңістікті беруге мүмкіндік жасайды.Кеңістікті беру арқылы табиғат көрінісін нақты да дәл беруге болады. Заттар қашықтаған сайын бояу түстері мен реңктерінің өзгеруінде кеңістік перспективасы үлкен рөл атқарады. Ауа-райы , жыл мезгілдері,тәуліктік сағаттық уақыт, жарықтың түсуі, сонымен қатар ауадағы булану ,шаң және түтіннің болуы да заттардың әр түрлі көрінуіне әсер етеді. Бейнелеу өнерінде алдыңғы план, ортаңғы план және артқы план деп алынған ұғымдар пайдаланылады. Алдыңғы планда барлық заттар барынша көлемді,олардың жарық-көлеңкесімен болуы мейлінше бір-біріне қарама-қарсы болып қабылданады.Екінші планда мұның бәрі барынша жұмсарады,ал үшінші планда ауа мұнарына тұтаса жымдасып кетеді. Сурет салуды былай үш планға бөлу шартты түрде алынған. Ауа перспективасын бірінші болып байқап, өз шығармаларында бейнелеген Қайта өрлеу дәуірінің атақты итальян суретшісі Леонардо да Винчи /15 ғ./ Ауа перспективасының өзіндік заңдылықтары бар, 1 заңдылық — жақын тұрған заттарды нақтылап,алыстағыны жалпылама бейнелейміз, 2 заңдылық — жақын тұрған заттардың контур сызығы қаттырақ басылады,алыстаған сайын айқындығын жойып, мұнарланады, 3 заңдылық – алыстаған сайын ашық түсті заттар қарайып , қара түсті заттар бозарып көрінеді. 4 заңдылық – жақын тұрған заттар /контрастты/көлемдірек,алыс заттар жазық болып көрінеді, 5 заңдылық – алыстаған сайын заттар ауа түтінімен бүркемеленіп,сұрқай болып көрінеді.

4.Сынып жұмысы. Енді осы заңдылықтарды сақтай отырып табиғат көрінісін салып шығайық.
Дескрипторы:
Тапсырманы дұрыс ережеге сай орындайды.
Тапсырманы орындаған оқушыны мадақтау,толықтыру жасау, тиімді кері байланыс орнату.

Белсенді оқу тапсырмалары.

Оқулық
Жұмыс
дәптерлері,
Оқулық
Сабақтың соңы Жаңа білім мен тәжірибені қолдану.
Ойтолғаныс кезеңі.

Сызықтық перспективаның не екенін есіңе түсір.
Сызықтық перспективаның қандай негізгі ережелерін білесің?

Рефлексия (жеке,жұпта,топта, ұжымда)
«Ұстазға хат» кері байланыс.

Тапсырманы орындаған оқушыны мадақтау,
толықтыру жасау, тиімді кері байланыс орнату.

Оқушылар сабақтан алған әсерлерін кері байланыс парағы тапсырмалары арқылы білдіре алады.
Қосымша ақпарат
Саралау. Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай
жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға
қандай міндет қоюды жоспарлайсыз? Дереккөздер: Кейбір оқушылар басқасыныптастарына қарағанда анағұрлым
күрделі дереккөздермен жұмыс істей
алады.
Бағалау. Оқушылардың үйренгенін, материалды меңгергенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? Бағалау парақтары
Сабақ бойынша рефлексия
Сабақтың оқу мақсаты шынайы ма?
Бүгін оқушылар не білді?
Сыныптағы ахуал қандай болды?
Мен орындаған саралау шаралары тиімді болды ма?
Мен сабақжоспарымды орындап үлгердім бе?
Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?
Қорытынды бағалау
Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?
1.
2.
Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алады (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?
1.
Сабақ барысында сынып немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиындықтары туралы не
білдім? Менің келесі сабағымды жетілдіруге не көмектеседі, неге көңіл бөлу керек?
1.
2.

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *